HIGH CONTRAST
polski english   tel. (63) 249-72-00  
Search:
Newsletter:
 
baner na stronę
Zobacz Znajdziesz nas na
Favorites   Start with us   Sitemap
Sunday, 30 2024

Czytanie dla więzi

– To było duże i wspólne przeżycie dla nas i dzieci – przyznają studentki I i II roku pedagogiki PWSZ w Koninie, które włączyły się w działania XII Ogólnopolskiego Tygodnia Czytania Dzieciom.
 
Studentki I roku pedagogiki prowadziły w szkołach podstawowych nr 4 i 6 w Koninie lekcje, podczas których czytały dzieciom opowiadanie Olgi Masiuk „Tajemnicze ziarenko”. Przez połowę lekcji dzieci słuchały bajki o ptakach i znalezionym przez nie ziarenku, które pokazało im świat piękniejszy niż ten, który sowa zna z książek. Później opowiadały o nowych ptasich doświadczeniach i z pomocą przyszłych nauczycielek przygotowały wspólną ilustrację do bajki.
Natomiast w bibliotece w Starym Koninie studentki II roku pedagogiki przez cały „Tydzień  Czytania Dzieciom” czytały po południu wskazaną przez dzieci książkę. Najczęściej wybierano opowieści Elviro Lindo o Mateuszku i Franceski Simon o Koszmarnym Karolku. Inspiratorem i koordynatorem „Tygodnia” wśród naszych studentów była Wiesława Kozłowska, wykładowca na kierunku pedagogika i opiekunka pierwszego rocznika. – Podjęte działania były dużym przeżyciem i dla studentek, i dla dzieci. Wierzę, że głośne czytanie sprzyja budowaniu więzi i przyczynia się do zachowania zdrowia emocjonalnego – posumowała inicjatywę wykładowczyni.
 
aria
<
  • DSCN3688
  • DSCN3689
  • DSCN3691
  • DSCN3702
  • DSCN3705
  • P1440635
  • P1440640
  • P1440650
  • P1440657
>

CALENDAR

 
Logotyp 1Logotyp 2BIP...
 
facebook
studia podyplomowe
Bezpieczeństwo i systemy ochrony Bezpieczeństwo wewnętrzneBudownictwoDietetykaEnergetykaFilologiaFilologia II stopieńFinanse i rachunkowośćFizjoterapia InformatykaInżynieria środowiskaJęzyki Obce w Mediach i Biznesie KosmetologiaMechanika i budowa maszynLogistykaPedagogikaPielęgniarstwo Praca socjalnaWychowanie fizyczne Zarządzanie i logistykaZarządzanie i inżynieria produkcjiZdrowie publiczne
kierunki