07.06.2018V Studencka Konferencja Naukowa ,,Problematyka społeczna regionu konińskiego w świetle badań studentów PWSZ w Koninie’’Przedstawiciele władz miasta i powiatu, reprezentanci instytucji działających na rzecz pomocy społecznej, profilaktyki i resocjalizacji oraz wykładowcy i studenci PWSZ w Koninie uczestniczyli w konferencji naukowej zorganizowanej pod honorowym patronatem JM...
|
05.06.2018Studencie wypełnij ankietę |
05.06.2018Studenci na festynie TPD ,,W zdrowym stylu’’W ramach stałej współpracy między Zakładem Edukacji i Pomocy Społecznej a Towarzystwem Przyjaciół Dzieci studentki II roku Pedagogiki, członkinie Studenckiego Koła Młodych Pedagogów (Dominika Drapała, Karolina Frontczak, Justyna...
|
30.05.2018Wyróżnienia dla studentówProf. Mirosław Pawlak, rektor Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Koninie spotka się ze studentami wyróżniającymi się w działalności na rzecz uczelni w roku akademickim 2017/2018.
|
30.05.2018Sekretariat nieczynnyW dniu 1 czerwca 2018 r. sekretariat Katedry Pedagogiki i Pracy Socjalnej będzie nieczynny.
|
29.05.2018VI Studencka Konferencja Naukowa „Dziecko w przestrzeni edukacyjnej”Dnia 22 maja 2018r. odbyła się VI Studencka Konferencja Naukowa „Dziecko w przestrzeni edukacyjnej” zorganizowana w ramach działalności SKN Młodych Pedagogów pod opieką Pani dr Marianny Styczyńskiej.
|
07.06.2018WYKŁADY I WARSZTATY ZE STREETWORKINGUStudenci kierunków: praca socjalna, pedagogika i zdrowie publiczne uczestniczyli w wykładach i warsztatach na temat pracy ulicznej i streetworkingu adresowanego do dzieci i młodzieży zagrożonej wykluczeniem i demoralizacją społeczną.
|
29.05.2018 Letnia sesja egzaminacyjna i sesja poprawkowa Harmonogram letniej sesji egzaminacyjnej i sesji poprawkowej
|
28.05.2018PROJEKTY SOCJALNE W KONIŃSKICH PRZEDSZKOLACHStudenci II roku kierunku praca socjalna w PWSZ w Koninie pod kierunkiem mgr. Artura Cygana, przygotowali i zrealizowali w dniach 10 i 21 maja br. projekty socjalne związane z tematyką pomagania oraz aktywnego spędzania wolnego czasu. W zajęciach...
|