Cel
Celem studiów jest dostarczenie słuchaczom praktycznych narzędzi stosowanych w działach marketingu firm i instytucji, a zarazem przygotowanie ich do samodzielnego prowadzenia profesjonalnych i skutecznych działań marketingowych w biznesie.
Adresaci
Studia przeznaczone są dla osób, które zajmują się lub zamierzają zająć działalnością marketingową – w działach marketingu firm, w swoich firmach oraz innych instytucjach.
Wykładowcy
Kadrę dydaktyczną stanowią doświadczeni marketingowcy - praktycy oraz trenerzy biznesu – członkowie Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.
Plan studiów
-
Kreatywność w biznesie
-
Psychologia zarządzania
-
Marketing plan
-
Analiza finansowa firmy
-
Badania opinii i rynku dla potrzeb biznesu
-
Zarządzanie sytuacją kryzysową w firmie
-
Budowanie i rozwój działu sprzedaży
-
Profesjonalny telemarketing
-
Budowanie marki firmy i produktu – zarządzanie marką
-
Public relations firmy
-
Zarządzanie działem sprzedaży w praktyce
-
Komunikacja wewnątrz przedsiębiorstwa
-
Nowoczesne techniki sprzedaży
-
Negocjacje biznesowe
-
Innowacyjne działania marketingowe
-
Marketing internetowy
Czas trwania
-
dwa semestry
-
160 godzin
-
10 zjazdów (soboty i niedziele, godz. 9:00-16:00)
Warunki ukończenia
Warunkiem ukończenia studiów jest uzyskanie zaliczeń i zdanie egzaminów z przedmiotów określonych w planie studiów oraz złożenie egzaminu końcowego, który obejmuje problematykę przedmiotów prowadzonych w ramach studiów. Ostateczny wynik studiów zostanie ustalony poprzez uwzględnienie oceny uzyskanej z egzaminu końcowego oraz ocen uzyskanych z czterech egzaminów przedmiotowych:
-
Psychologia zarządzania
-
Marketing plan
-
Public relations firmy
-
Zarządzanie działem sprzedaży w praktyce
Absolwenci otrzymają świadectwo ukończenia studiów podyplomowych.
Koszt uczestnictwa
około 1600 zł/semestr
Słuchacze mają możliwość uczestniczenia w bezpłatnych zajęciach z zakresu marketingu prowadzonych w języku angielskim.