Lp. | Działanie |
Forma realizacji |
Termin realizacji |
Odpowiedzialni |
1. |
Sformułowanie zadań Uczelni i wydziałów w zakresie zapewnienia jakości kształcenia na rok akademicki 2018/2019 |
uchwała Senatu, uchwały rad wydziałów |
XI 2018 |
Uczelniana Komisja ds. Oceny Jakości Kształcenia i Senat/ wydziałowe komisje ds. oceny jakości kształcenia i rady wydziałów |
2. | Ocena jakości kształcenia za pomocą narzędzi podstawowych: | Rok akademicki 2018/2019 | ||
a. | Przeprowadzenie oceny za pomocą arkuszy hospitacji zajęć dydaktycznych | wypełnienie arkuszy przez osoby hospitujące zajęcia | zadanie ciągłe | kierunkowe zespoły ds. oceny jakości kształcenia |
b. | Przeprowadzenie oceny za pomocą ankiet oceny nauczycieli | badanie ankietowe wśród studentów |
II 2019 VI 2019 |
Uczelniana Komisja ds. Oceny Jakości Kształcenia |
c. | Przeprowadzenie oceny za pomocą ankiet oceny jakości kształcenia |
badanie ankietowe wśród studentów, słuchaczy i nauczycieli |
V-VI 2019 | Uczelniana Komisja ds. Oceny Jakości Kształcenia |
d. | Przeprowadzenie oceny za pomocą sprawozdań z monitorowania karier zawodowych absolwentów | opracowanie sprawozdania z monitorowania karier zawodowych absolwentów | XII 2018 | Uczelniana Komisja ds. Oceny Jakości Kształcenia |
e. | Przeprowadzenie oceny poziomu realizacji praktyk zawodowych studentów w roku akademickim 2017/2018 |
protokół z analizy sprawozdań z realizacji studenckich praktyk zawodowych |
XI 2018 | dziekani, opiekunowie praktyk |
3. | Ocena jakości kształcenia za pomocą narzędzi wspomagających: | Rok akademicki 2018/2019 | ||
a. | Przeprowadzenie weryfikacji antyplagiatowej prac dyplomowych |
sporządzenie sprawozdania lub protokołu |
I-III 2019 V-IX 2019 |
promotorzy prac dyplomowych Dział Dydaktyki |
b. | Cykliczne spotkania Rektora, prorektorów, dziekanów i prodziekanów ze studentami | organizowanie forów dyskusyjnych i sporządzenie protokołu | zadanie ciągłe | Rektor, prorektorzy, dziekani, prodziekani |
c. | Cykliczne spotkania nauczycieli wchodzących w skład minimum kadrowego kierunku studiów w celu oceny osiągania zakładanych efektów kształcenia | organizowanie forów dyskusyjnych i sporządzenie protokołu | zadanie ciągłe | kierownicy wydziałowych jednostek organizacyjnych |
d. |
Cykliczne spotkania rad programowych z udziałem przedstawicieli otoczenia społeczno-gospodarczego |
organizowanie forów dyskusyjnych i sporządzenie protokołu | zadanie ciągłe | Rektor, dziekani, kierownicy wydziałowych jednostek organizacyjnych |
4. | Przygotowanie raportów oceny jakości kształcenia: | Rok akademicki 2018/2019 | ||
a. | Przygotowanie raportu oceny jakości kształcenia na kierunku | opracowanie raportu | IX 2019 | kierunkowe zespoły ds. oceny jakości kształcenia |
b. | Przygotowanie raportu oceny jakości kształcenia na wydziałach | opracowanie raportu | IX 2019 | wydziałowe komisje ds. oceny jakości kształcenia |
c. | Przygotowanie raportu oceny jakości kształcenia w PWSZ w Koninie | opracowanie raportu | X 2019 | Uczelniana Komisja ds. Oceny Jakości Kształcenia |
5. | Ustalenie propozycji działań zmierzających do doskonalenia jakości kształcenia: | Rok akademicki 2019/2020 | ||
a. |
Ustalenie propozycji działań zmierzających do doskonalenia jakości kształcenia na Uczelni i ich przedłożenie Senatowi, wraz z harmonogramem realizacji w roku akademickim 2019/2020 |
opracowanie propozycji działań | X 2019 | Uczelniana Komisja ds. Oceny Jakości Kształcenia |
6. |
Sformułowanie zadań Uczelni i wydziałów w zakresie zapewnienia jakości kształcenia na rok akademicki 2019/2020 |
uchwała Senatu, uchwały rad wydziałów |
XI 2019 |
Senat / rady wydziałów |
7. | Opublikowanie na stronie internetowej Uczelni, wydziałów i wydziałowych jednostek organizacyjnych raportów oceny jakości kształcenia oraz zadań w zakresie zapewnienia jakości kształcenia za rok akademicki 2018/2019 |
opublikowanie raportów i zadań |
XI/XII 2019 | osoby odpowiedzialne za aktualizowanie strony internetowej |