Konsultant telefoniczny ds. ponagleń płatności stałych klientów sieci Play
Miejsce: KONIN, nr ref. PON/APS/16
ZDANIA:
-
Informowanie klientów o bieżącym saldzie zobowiązań wobec operatora sieci telefonii komórkowej Play
-
Proponowanie dodatkowych rozwiązań dostosowanych indywidualnie do potrzeb klienta
WYMAGANIA:
-
Komunikatywność, miły głos, dobra dykcja
-
Znajomość obsługi komputera i podstawowych programów (np. MS Office)
KORZYŚCI:
-
Współpraca w Contact Center w Koninie
-
Dogodne godziny pon.-pt. 9-21 (rano i popołudniu) oraz 1 sob. w mies. 9-17
-
Wynagrodzenie: 10 zł brutto/godz.+ dodatek jakościowy oraz prowizja od skuteczności rozliczeń
-
Szkolenie wdrożeniowe przygotowujące do wyznaczonych zadań i pomocną dłoń na każdym etapie współpracy
-
Umowę zlecenie ze wszystkimi składkami
-
Możliwość rozwoju oraz zdobycia doświadczenia w obsłudze klienta
-
Fantastyczna atmosfera w miłym i dynamicznym gronie (bez ograniczeń wiekowych)
-
Dogodny dojazd także autobusem MZK –lina 56, 66 ,65 (ul.Hutnicza 1)
Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta, wyślij swoje CV na adres:
rekrutacja.konin@apservices.pl W aplikacji prosimy o wpisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę Administration Personnel Services Sp. z o.o., al. Jerozolimskie 65/79, 00-697 Warszawa, zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. (tekst jednolity: Dz. U. 2014 r. poz. 1182. Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania.