WARUNKI PRACY
Praca w siedzibie i poza siedzibą urzędu z uwagi na prowadzone sprawy z zakresu działalności inspekcyjnej na terenie powiatu konińskiego (wyjazdy w teren samochodem służbowym). Pomieszczenie biurowe znajduje się na II piętrze budynku Starostwa Powiatowego w Koninie z możliwością poruszania się po budynku wyposażonym w windę. Stanowisko pracy wyposażone w sprzęt komputerowy z możliwością korzystania z urządzeń administracyjno - biurowych.
ZAKRES ZADAŃ
-
prowadzenie działalności inspekcyjnej w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego i utrzymania obiektów budowlanych
-
przygotowywanie danych do okresowych sprawozdań z działalności inspekcyjnej stanowiska oraz wniosków z inspekcji
-
prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego oraz postępowań egzekucyjnych
-
prowadzenie postępowań wyjaśniających przyczyny i okoliczności powstania katastrofy budowlanej
-
prowadzenie kontroli budów
-
obsługa interesanta
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
-
Wykształcenie: średnie budowlane
-
staż pracy : w zakresie budownictwa lub w administracji publicznej
-
Prawo jazdy kategorii B
-
Znajomość przepisów prawnych z zakresu prawa budowlanego, kodeksu postępowania administracyjnego i postępowania egzekucyjnego w administracji
-
Znajomość obsługi komputera
-
Posiadanie obywatelstwa polskiego
-
Korzystanie z pełni praw publicznych
-
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
-
CV i list motywacyjny
-
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
-
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
-
Kopia prawa jazdy
-
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
-
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
-
Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
-
Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
-
Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień budowlanych
-
Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
-
Dokumenty należy złożyć do: 13.03.2019
-
Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
-
Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Koninie
Aleje 1 Maja 9
62-510 Konin
Biuro nr 351
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
-
Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Koninie, Aleje 1 Maja 9, 62-510 Konin, tel. 632403271
-
Kontakt do inspektora ochrony danych: Edyta Brzuśkiewicz, Aleje 1 Maja 9, 62-510 Konin, tel. 632403271
-
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
-
Informacje o odbiorcach danych: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Koninie, Aleje 1 Maja 9, 62-510 Konin
-
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
-
Uprawnienia:
-
prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
-
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
-
Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
-
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.