Yapoga.com jest projektem skupiającym setki osób z Polski i całego świata. Projekt Yapoga.com jest dobrowolnym zrzeszeniem się osób w celu przygotowania, promocji, wdrożenia i rozwoju na skalę międzynarodową wyszukiwarki podmiotów i produktów, targów międzynarodowych, czasopism międzynarodowych i rankingów produktów w ramach firmy Yapoga.com Udział w nim jest dla tych, którzy są ambitni i wytrwale dążą do celu, którzy pragną razem wypracować coś, dzięki czemu będą mieć satysfakcje z pracy.
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko Menadżer Projektu Yapoga.com
Wymagania:
1. wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów,
2. mile widziane mamy zajmujące się dziećmi w domu,
3. odpowiedzialność za powierzony zakres prac,
4. bezwzględne dotrzymywanie terminów,
5. umiejętność pracy w zespole,
6. twórcze i pozytywne nastawienie do nowych wyzwań.
Zadania:
1. uczestniczenie w całokształcie działalności Projektu Yapoga.com,
2. uczestniczenie w przygotowaniu, wdrożeniu i promocji idei Yapoga.com,
3. czynne uczestniczenie w pracach swojej grupy,
4. odbieranie poczty mailowej nie rzadziej niż raz na 24 godziny, z wyjątkiem niedziel i świąt państwowych,
5. terminowa realizacja wszelkich działań.
Oferujemy:
1. stałą współpracę,
2. referencje do innych firm,
3. udział w przedsięwzięciu o międzynarodowej skali.
Jest to praca dodatkowa, więc pomimo wielu celów – na poszczególne zadania mamy wiele czasu i wykonujemy je obok codziennych swoich zajęć, pracy i obowiązków. Ofertę zainteresowanie należy zgłaszać na adres katarzyna.sikora@yapoga.info
Prosimy o nieprzesyłanie swojego CV, gdyż wszystkie osoby zaprosimy na szkolenie, po którym dopiero podejmiemy decyzję
o współpracy. Szkolenie jest bezpłatne i w każdym czasie można zrezygnować.
Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.