Główne zadania:
- realizowanie wyznaczonych zadań z operacyjnego planu sprzedaży, w tym prowadzenie aktywnej sprzedaży oferowanych przez Bank produktów bankowych i niebankowych oraz produktów Grupy Kapitałowej Banku
- pozyskiwanie nowych klientów, budowanie portfela klientów, tworzenie z nimi trwałych relacji i przeciwdziałanie rezygnacji z usług bankowych
- zbieranie wszelkich informacji o kredytobiorcy, które mogą mieć wpływ na ocenę jego kondycji ekonomiczno-finansowej
- negocjowanie warunków umów i transakcji z uwzględnieniem rachunku opłacalności
-
przeprowadzanie wstępnej analizy wniosków kredytowych, oceny zdolności kredytowej klienta
oraz proponowanych zabezpieczeń prawnych - dbanie o dobrą jakość portfela należności obsługiwanych klientów
- prowadzenie ewidencji realizowanych operacji w odpowiednich systemach informatycznych
Oczekujemy:
- wykształcenia wyższego lub średniego
- minimum 2-letniego doświadczenia w obsłudze podmiotów gospodarczych
- wiedzy z zakresu oferty produktowej dla segmentu przedsiębiorstw
- znajomości zagadnień z zakresu finansowania działalności gospodarczej
- umiejętności rozpoznawania potrzeb klientów i tworzenia z nimi właściwych relacji
- umiejętności oceny ryzyka kredytowego oraz znajomości form zabezpieczeń kredytów
- znajomości technik sprzedaży produktów i usług bankowych
- prawa jazdy kat. B
Oferujemy:
- umowę o pracę
- atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
- konkurencyjne wynagrodzenie
- profesjonalny system szkoleń
-
„W nadsyłanych dokumentach (CV i list motywacyjny) prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez PKO Bank Polski SA i Grupę Kapitałową PKO Banku Polskiego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 z późn. zm.).”
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.