PWSZ w Koninie
nr wpisu do rejestru Agencji Zatrudnienia 2265
Trzy słowa, które podsumowują dzień pracy w Serco:
Pasjonujący, ciekawy, satysfakcjonujący
Przekonaj się i dołącz do naszego niemieckojęzycznego zespołu jako:
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Nr. ref.: BR/122015
Miejsce pracy: Kraków
Główne obowiązki:
-
Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klientów w branży turystycznej,
-
Wsparcie Klientów podczas planowania ich podróży,
-
Interpretacja i wyjaśnianie Klientom procedur związanych z podróżą,
-
Identyfikowanie potrzeb Klientów, aktywna pomoc przy rozwiązywaniu ich problemów przed,
w trakcie i po ich podróży,
-
Zapewnianie najwyższej jakości obsługi Klienta,
-
Szybkie i skuteczne reagowanie na zmieniające się potrzeby Klientów,
-
Upewnianie się że wszelkie oczekiwania Klientów są spełnione,
-
Budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Wymagania:
-
Bardzo dobra znajomosć języka niemieckiego w mowie i piśmie,
-
Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
-
Zorientowanie na klienta oraz proaktywna postawa,
-
Łatwość nawiązywania kontaktów,
-
Zorientowanie na osiąganie celów oraz dbałość o szczegóły,
-
Umiejętność pracy w zespole,
-
Doświadczenie w call center/turystyce lub hotelarstwie będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
-
Konkurencyjne wynagrodzenie (plus dodatkowe premie),
-
Prywatny pakiet medyczny dla Ciebie i Twojej rodziny,
-
Atrakcyjny pakiet benefitowy (karta Multisport, karty podarunkowe),
-
Interesujące, pełnopłatne przez firmę szkolenie na początku zatrudnienia,
-
Atrakcyjny system poleceń pracowników,
-
Możliwości rozwoju i awansu w międzynarodowej korporacji,
-
Międzynarodowe środowisko pracy z przyjazną atmosferą,
-
Szybki proces rekrutacyjny z możliwością zdalnego przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych.
Send your application in English to:
applyjob.serco@serco.com
For more information visit us:
www.sercopoland.com
Facebook:
Kariera w Serco