WYSOKI KONTRAST
polski english   tel. (63) 249-72-00
Szukaj:
Newsletter:
       
baner na stronę


Ulubione   Startuj z nami   Mapa strony
Niedziela, 30 czerwca 2024

Referent ds. czynności analitycznych i sprawdzających w Trzecin

19395 - referent ds. czynności analitycznych i sprawdzających w Trzecin Referacie Czynności Analitycznych i Sprawdzających w Urzędzie Skarbowym Poznań - Nowe Miasto


14.12.2017 08:33

Źródło: Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu

Status: Trwa

Typ pracy: Służba cywilna

Informacje szczegółowe


Numer: 19395
Tytuł: 19395 - referent ds. czynności analitycznych i sprawdzających w Trzecin Referacie Czynności Analitycznych i Sprawdzających w Urzędzie Skarbowym Poznań - Nowe Miasto
Data publikacji: 14.12.2017 08:33
Termin składania ofert: 26.12.2017 8:29

Opis

IZBA ADMINISTRACJI SKARBOWEJ W POZNANIU

Dyrektor poszukuje kandydatów na stanowisko:

Referent ds. Czynności Analitycznych i Sprawdzających

w Trzecim Referacie Czynności Analitycznych i Sprawdzających

Liczba lub wymiar etatów:  1

Rodzaj umowy: umowa o pracę na czas określony

Miejsce wykonywania pracy: Urząd Skarbowy Poznań – Nowe Miasto, ul. Chłapowskiego 17/18, 60-965 Poznań

 

W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosił
powyżej 6%.

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

·   Pozyskiwanie i analiza informacji mogące mieć wpływ na powstanie obowiązku podatkowego, skutkujące typowanie podmiotów do kontroli, czynności sprawdzających i postepowań podatkowych w celu stwierdzenia prawidłowego i terminowego wywiązywania  się podatników z obowiązków podatkowych

·   Dokonywanie czynności sprawdzających w celu weryfikacji terminowości i prawidłowości rozliczeń podatkowych przez podatników i płatników oraz bada zasadność zwrotu i nadpłaty podatku, w celu niedopuszczenia do nieuzasadnionego pobrania środków budżetowych

·   Przetwarzanie dokumentów zewnętrznych i wewnętrznych w systemach informatycznych Urzędu w celu zapewnienia kompletności i aktualności bazy danych oraz zapewnienia realizacji zadań własnej komórki i innych komórek organizacyjnych

 

Warunki pracy:

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

·         praca biurowa wykonywana w siedzibie urzędu,

·         praca wykonywanie przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.

     Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

·         budynek pięciopiętrowy,

·         winda umożliwia wjazd na IV piętro

·         w budynku jedna toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych

·         brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym,

·         narzędzia pracy : komputer, drukarka, niszczarka, kserokopiarka, telefon.

 

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

Niezbędne

·           Wykształcenie: Średnie

·           Pozostałe wymagania niezbędne:

-   Znajomość przepisów prawa podatkowego, ustaw o podatku od towarów i usług, ordynacja podatkowa, ustawa o swobodzie działalności gospodarczej 

-   Umiejętności analitycznego myślenia,

-   Komunikatywność,

-   Umiejętność pracy w zespole

-   Umiejętność obsługi komputera

 

Wymagania dodatkowe:

·         Pożądane wykształcenie wyższe prawnicze lub ekonomiczne

·         Co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

·         życiorys/CV i list motywacyjny,

·         oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,

·         oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (wzór Dz. U. z 2017 r., poz. 423), dotyczy wyłącznie osób

          urodzonych przed 01.08.1972 r.,

·         kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,

·         kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

·         oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,

·         oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

·      kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia,

·      kopie dokumentów potwierdzających staż pracy, kwalifikacje, uprawnienia i umiejętności kandydata

 

Dokumenty należy składać lub przesyłać do:

26.12.2017 r.

pod adresem:

Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu

ul. Dolna Wilda 80A

61-501 Poznań

z dopiskiem „oferta pracy Urząd Skarbowy Poznań – Nowe Miasto SKA-3"

 

Inne informacje:

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.

O zachowaniu terminu decyduje data stempla pocztowego, lub data wynikająca z datownika urzędu.

Oferty nadsyłane po terminie nie będą rozpatrywane. Życiorys, list motywacyjny oraz wszelkie oświadczenia powinny zawierać oryginalny podpis kandydata. Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu, które są dostępne na stronie BIP pod adresem:

http://www.wielkopolskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-poznaniu/ogloszenia/nabory/wzory-oswiadczen

Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną telefonicznie lub mailowo powiadomieni o terminach poszczególnych etapów naboru. Wynik naboru zostanie opublikowany w BIP KPRM
i BIP IAS Poznań.

Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu  61 8730 311, 61 8586 190

Kalendarium

 
Logotyp 1Logotyp 2BIPSERMO
 
facebook
studia podyplomowe
Bezpieczeństwo i systemy ochrony Bezpieczeństwo wewnętrzneBudownictwoDietetyka EnergetykaFilologiaFilologia II stopieńFinanse i rachunkowośćFizjoterapia InformatykaInżynieria środowiskaJęzyki Obce w Mediach i Biznesie KosmetologiaMechanika i budowa maszyn LogistykaPedagogikaPielęgniarstwo Praca socjalnaWychowanie fizyczne ZarządzanieZarządzanie i inżynieria produkcjiZdrowie publiczne
kierunki