WYSOKI KONTRAST
polski english   tel. (63) 249-72-00
Szukaj:
Newsletter:
       
baner na stronę


Ulubione   Startuj z nami   Mapa strony
Niedziela, 30 czerwca 2024

Oferta pracy

OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE: na stanowisko Inspektora w Dziale Inwestycji i Inżynierii Ruchu

data przyjmowania zgłoszeń 26.01.2018, data rozstrzygnięcia 23.02.2018 nierozstrzygnięty

Organizator: ZDM Konin

OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKO
URZĘDNICZE

ZARZĄD DRÓG MIEJSKICH W KONINIE
UL. ZAKŁADOWA 4
62-510 KONIN

ogłasza nabór kandydatów na stanowisko Inspektora w Dziale Inwestycji i Inżynierii Ruchu

WYMAGANIA ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM:
1. obywatelstwo polskie,
2. wykształcenie wyższe z zakresu budownictwa lub inżynierii środowiska
3. minimum 2 lata doświadczenia zawodowego
3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
4. niekaralność (prawomocnym wyrokiem sądu) za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku inspektora w Dziale Inwestycji i Inżynierii Ruchu,
6. znajomość przepisów prawa regulujących problematykę związaną ze stanowiskiem,
7. prawo jazdy kat. B,
8. umiejętność obsługi programów komputerowych (w szczególności pakietów biurowych MS Office)
9. znajomość przepisów ustawy o drogach publicznych,
10. znajomość przepisów Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie,
11. znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego

ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU
1. udział w przygotowaniu planów inwestycyjnych rocznych i wieloletnich w zakresie budowy, przebudowy i modernizacji dróg i infrastruktury drogowej,
2. zlecanie i opracowywanie dokumentacji techniczno – prawnej niezbędnej do prowadzenia zadań w zakresie Działu, kontrolowanie procesu projektowania, organizowanie rad technicznych, dokonywanie bieżących uzgodnień dokumentacji w ramach struktur organizacyjnych Zarządu, odbieranie dokumentacji projektowo-kosztorysowej, nadzorowanie korekt dokumentacji.
3. uzgadnianie warunków przygotowania i realizacji robót, kontrola realizowanych zadań oraz dokonywanie rozliczeń rzeczowych i finansowych tych zadań,
4. uzyskiwanie decyzji administracyjnych oraz innych dokumentów niezbędnych do rozpoczęcia procesu inwestycyjnego,
5. uzyskiwanie wymaganych opinii o projektach w zakresie m.in., opinii rzeczowych, ekspertyz, prowadzenie spraw związanych z realizacją robót drogowo-mostowych;
6. udział w przygotowaniu wniosków aplikacyjnych i wniosków o płatność oraz współpraca z instytucjami finansującymi
7. monitoring przebiegu realizacji zadań na wszystkich etapach, uczestniczenie w odbiorach robót, przejmowanie do eksploatacji nowo wybudowanych lub zmodernizowanych dróg, uczestniczenie w przeglądach technicznych w okresie gwarancyjnych,
8. współpraca z odpowiednimi komórkami organizacyjnymi Urzędu Miejskiego,
9. przeprowadzanie analiz kolizji i czasookresu planowanych robót drogowych oraz ich skutków na drożność pozostałych części układu drogowego Miasta,
10. bieżące monitorowanie i analizowanie we współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi jednostki postępu robót będących w obrębie oddziaływania inwestycji
11. dokonywanie oceny proponowanych lub niezbędnych zmian w zakresie robót
i technologii ich wykonywania mających wpływ na czasookres ich realizacji lub etapowanie,
12. określanie szacunków kosztów realizacji zadań oraz kosztów przygotowania dokumentacji projektowej dla zadań inwestycyjnych, w celu pozyskania niezbędnych środków finansowych;
13. koordynowanie zadań związanych z przygotowaniem do realizacji obiektów inwestycyjnych a związanych z przebudową lub budową sieci uzbrojenia podziemnego, wynikających z potrzeb użytkowników,
14. prowadzenie spraw związanych z sygnalizacją świetlną, oświetleniem ulicznym o charakterze inwestycyjnym i modernizacyjnym;
15. przygotowywanie części merytorycznej postępowań przetargowych związanych z realizacją Działu oraz udział w komisjach przetargowych,
16. podejmowanie czynności związanych z lokalizowaniem kanałów technologicznych w pasie drogowym w trakcie budowy lub przebudowy drogi, udział w opracowywaniu rozwoju infrastruktury rowerowej,
17. rozpatrywanie wniosków i przygotowywanie projektów wydawanych decyzji na lokalizację urządzeń w pasach drogowych oraz budowę lub przebudowę zjazdów oraz ich uzgodnienie i opiniowanie,
18. sporządzanie dokumentów OT i PT w związku z realizowanymi inwestycjami.
19. wykonywanie innych poleceń przełożonego, zgodnych ze Statutem i Regulaminem organizacyjnym Zarządu oraz obowiązującymi regulacjami prawnymi.

WARUNKI PRACY
1. pełen etat
2. siedziba Zarządu – I piętro,
3. praca administracyjna przy komputerze z bezpośrednią obsługą klienta,
4. wyjazdy służbowe wg potrzeb.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł powyżej 6%.

WYMAGANE DOKUMENTY APLIKACYJNE
1. kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie - według wzoru dostępnego na stronie internetowej Zarządu,
2. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje,
3. kserokopia zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itd.,
4. oświadczenie o niekaralności,
5. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
6. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,

Kwestionariusz osobowy

Oświadczenie o niekaralności

Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.

Oferty aplikacyjne można składać:
osobiście w siedzibie Zarządu Dróg Miejskich w Koninie, ulica Zakładowa 4, pokój 20,
lub przesłać na adres Zarządu z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko inspektora w Dziale Inwestycji i Inżynierii Ruchu w Zarządzie Dróg Miejskich w Koninie.
Wymagane dokumenty należy składać do dnia 26 stycznia 2018 r.
Dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

INNE INFORMACJE
Osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania zostaną o tym poinformowane i zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną.

Kalendarium

 
Logotyp 1Logotyp 2BIPSERMO
 
facebook
studia podyplomowe
Bezpieczeństwo i systemy ochrony Bezpieczeństwo wewnętrzneBudownictwoDietetyka EnergetykaFilologiaFilologia II stopieńFinanse i rachunkowośćFizjoterapia InformatykaInżynieria środowiskaJęzyki Obce w Mediach i Biznesie KosmetologiaMechanika i budowa maszyn LogistykaPedagogikaPielęgniarstwo Praca socjalnaWychowanie fizyczne ZarządzanieZarządzanie i inżynieria produkcjiZdrowie publiczne
kierunki