WYSOKI KONTRAST
polski english   tel. (63) 249-72-00
Szukaj:
Newsletter:
       
baner na stronę


Ulubione   Startuj z nami   Mapa strony
Czwartek, 27 czerwca 2024

Specjalista w Pierwszym Dziale Wymiany Informacji Podatkowych w Biurze Wymiany Informacji Podatkowych w Koninie

Nr 32139 - specjalista w Pierwszym Dziale Wymiany Informacji Podatkowych w Biurze Wymiany Informacji Podatkowych w Koninie

 

14.08.2018 06:42

Źródło: Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu

Status: Trwa

Typ pracy: Służba cywilna

Informacje szczegółowe


Numer: 32139
Tytuł: Nr 32139 - specjalista w Pierwszym Dziale Wymiany Informacji
Podatkowych w Biurze Wymiany Informacji Podatkowych w Koninie

Data publikacji: 14.08.2018 06:42
Termin składania ofert: 24.08.2018 1:9

Opis

Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu

Dyrektor Izby Administracji Skarbowej poszukuje kandydatów na stanowisko:

specjalista w Pierwszym Dziale Wymiany Informacji Podatkowych
w Biurze Wymiany Informacji Podatkowych w Koninie

Liczba stanowisk: 1
Wymiar etatu: 1
Rodzaj umowy: umowa o pracę na czas określony

Miejsce wykonywania pracy:  Biuro Wymiany Informacji Podatkowych, ul. Poznańska 46, Konin
Adres urzędu:
Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu
ul. Dolna Wilda 80A
61-501 Poznań

Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • praca biurowa wykonywana w siedzibie urzędu.
  • praca wykonywanie przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne

  • bariery architektoniczne;
  • toaleta dla niepełnosprawnych,
  • brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających
  • pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym,
  •  narzędzia pracy : komputer, drukarka, niszczarka, kserokopiarka, telefon.


Główne zadania wykonywane na stanowisku:

  • Wymiana informacji podatkowych i finansowych (tłumaczenie spraw) realizowana w celu monitorowania i weryfikowania
    obowiązków podatkowych podatników, gromadzenia informacji i materiałów (dowodów) do wykorzystania
    przez jednostki KAS,zapobiegania unikaniu opodatkowania oraz zapobiegania oszustwom
    w handlu wewnątrzwspólnotowym. Prowadzenie sprawozdawczości i statystyk.
    Asertywne i oparte o umiejętności  argumentowania rozstrzyganie kwestii spornych
    w celu poprawy efektywności pracy.
  • Obsługa prawno-proceduralna w zakresie współpracy administracyjneji wymiany informacji
    podatkowych i finansowych w celu opracowywania i
    zgłaszania propozycji rozwiązań problemów występujących w związku
    z wymianą informacji podatkowych i finansowych oraz zapewnienia sprawnej i efektywnej wymiany informacji.
  • Bieżąca współpraca z jednostkami KAS oraz zagranicznymi administracjami
    podatkowymi oraz organizacjami międzynarodowymi
  • w celu realizacji wymiany informacji podatkowych i finansowych.
    Prowadzenie szkoleń oraz instruktaży z zakresu wymiany informacji
    podatkowych i finansowych dla pracowników administracji podatkowej.
    Współpraca z osobami kontaktowymi z IAS, UCS i US w ramach roboczych kontaktów w
    związku z realizowanymi wnioskami. Organizacja i udział w spotkaniach międzynarodowych.
  • Inicjowanie i projektowanie rozwiązań organizacyjnych w celu usprawnienia
    współpracy z zagranicznymi administracjami podatkowymi
    w dziedzinie wymiany
    informacji podatkowych i finansowych,
    w większości w krótkookresowej perspektywie czasu.
    Analiza wykorzystywanych procedur pod kątem ich funkcjonalności oraz zgłaszanie
    uwag mających na celu ich poprawienie i usprawnienie.
    Prowadzenie sprawozdawczości i statystyk w celu sporządzania informacji dla innych instytucji.


Wymagania niezbędne

  • Wykształcenie: wyższe.
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • znajomość prawa podatkowego i systemu podatkowego
    oraz zasad funkcjonowania polskiej administracji podatkowej;
  • znajomość zasad międzynarodowej współpracy w sprawach podatkowych i finansowych;
  • umiejętność posługiwania się komputerem (środowisko Windows, MS Word,
    Power Point oraz Excel) oraz korzystania z internetu;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • umiejętność pracy pod presją czasu;
  • umiejętność podejmowania decyzji;
  • umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych i spiętrzenia zadań;
  • umiejętność jasnego i zrozumiałego przekazywania informacji;
  • umiejętność dobrej organizacji pracy;
  • umiejętności analityczne;
  • gotowość do stałego podnoszenia kwalifikacji;
  • komunikatywność;
  • dokładność;
  • dyspozycyjność;
  • samodzielność i kreatywność;
  • umiejętność argumentowania;
  • asertywność oraz umiejętność przekonywania,
  • posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • korzystanie z pełni praw publicznych,
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.


Wymagania dodatkowe:

  • doświadczenie zawodowe: 1 rok pracy w administracji podatkowej,
  • odbyte szkolenia w zakresie prawa podatkowego i systemu podatkowego,
    zasad funkcjonowania KAS; funkcjonowania podatków;
  • znajomość drugiego języka obcego (niemiecki lub francuski);
  • znajomość funkcjonowania zagranicznych administracji
    podatkowych oraz znajomość prawa podatkowego państw UE i państw trzecich.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • życiorys/CV i list motywacyjny;
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa;
  • oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami
  • (wzór Dz. U. z 2017 r., poz. 423),
  • dotyczy wyłącznie osób urodzonych przed 01.08.1972 r.,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego
    w zakresie doświadczenia zawodowego/ stażu pracy,
  • w przypadku posiadania, kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka obcego.


Terminy i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy złożyć do: 24 sierpnia 2018r.
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu
ul. Dolna Wilda 80 A
61 - 501 Poznań

z dopiskiem: Oferta BWIA1

Klauzula informacyjna Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu
dla kandydatów do pracy w służbie cywilnej
:
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie.
Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
1.    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu, ul.  Dolna Wilda  80 A, 
61- 501 Poznań  (nr tel. 61 858-61-00, adres e-mail:ias@wp.mofnet.gov.pl).
2.    W IAS w Poznaniu wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych,
z którym można skontaktować się pod numerem telefonu: 61 858 6173 lub adresem e-mail: iod.poznan@mf.gov.pl.
3.    Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
4.    Informacja o odbiorcach danych: podmioty upoważnione na podstawie prawa.
5.    Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość
wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność
obsadzenia tego samego stanowiska).
6.    Podstawą przetwarzania danych są przepisy Kodeksu pracy,
ustawy o służbie cywilnej, ustawy o Krajowej Administracji Skarbowej oraz stosownych przepisów wykonawczych.
7.    Podanie dodatkowych danych jest dobrowolne, ale konieczne w celu przeprowadzenia naboru,
w którym bierze Pani/Pan udział. Dane dotyczące adresu e-mail i numeru telefonu będą wykorzystane
do przekazania Pani/Panu informacji dotyczącej naboru.
8.    Udostępnione dane nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim.
Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa.
9.    Dane osobowe będą przetwarzane aż do ewentualnego wycofania
przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych
w procesie naboru, nie dłużej jednak niż przez okres trzech miesięcy
od daty zatrudnienia wybranego kandydata naborze do korpusu służby cywilnej.
10.    Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania,
usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu,
prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania,
którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
11.    Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepis
ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
12.    Udostępnione dane nie będą podlegały profilowaniu

Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
wynosi co najmniej 6 %.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć,
wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową,
pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. `
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze wynosi 3.016,88 zł brutto
(wg. mnożnika 1,61 kwoty bazowej dla członka korpusu służby cywilnej).
O zachowaniu terminu decyduje data stempla pocztowego, lub data wynikająca z datownika urzędu.
Oferty nadsyłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Życiorys, list motywacyjny oraz wszelkie oświadczenia powinny zawierać oryginalny podpis kandydata.
Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy
w Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu, które są dostępne na stronie BIP pod adresem:
http://www.wielkopolskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-poznaniu/ogloszenia/nabory/wzory-oswiadczen
Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną telefonicznie powiadomieni
o terminach poszczególnych etapów naboru. Wynik naboru zostanie opublikowany w BIP KPRM
i BIP IAS Poznań.


 

Kalendarium

 
Logotyp 1Logotyp 2BIPSERMO
 
facebook
studia podyplomowe
Bezpieczeństwo i systemy ochrony Bezpieczeństwo wewnętrzneBudownictwoDietetyka EnergetykaFilologiaFilologia II stopieńFinanse i rachunkowośćFizjoterapia InformatykaInżynieria środowiskaJęzyki Obce w Mediach i Biznesie KosmetologiaMechanika i budowa maszyn LogistykaPedagogikaPielęgniarstwo Praca socjalnaWychowanie fizyczne ZarządzanieZarządzanie i inżynieria produkcjiZdrowie publiczne
kierunki