Drodzy Studenci!
Zgodnie z nowelizacją ustawy - Prawo o szkolnictwie wyższym student lub osoba przyjęta na studia podpisuje w terminie trzydziestu dni od rozpoczęcia zajęć dydaktycznych w semestrze umowę o warunkach odpłatności za studia lub usługi edukacyjne.
W związku z powyższym wszyscy studenci przyjęci na I rok studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w rekrutacji na rok akademicki 2014/2015 zobowiązani są dostarczyć do Biura Obsługi Studenta pok. nr 6 przy ul. Przyjaźni 1 po dwa egzemplarze podpisanych umów o warunkach odpłatności (każda strona umowy winna zostać zaparafowana przez studenta).
Student I-ego roku studiów jest zobowiązany złożyć wypełnione i podpisane umowy w terminie od 1 października 2014 r. do 31 października 2014 r. podczas składania w Biurze Obsługi Studenta ślubowania oraz odbioru elektronicznej legitymacji studenckiej.
Niewywiązanie się przez studenta z obowiązku podpisania umowy zawieranej z Uczelnią może skutkować skreśleniem z listy studentów.
Kierownik Działu Dydaktyki
/-/ mgr W. Jankowska