WYSOKI KONTRAST
polski english   tel. (63) 249-72-00
Szukaj:
Newsletter:
       
baner na stronę


Ulubione   Startuj z nami   Mapa strony
Poniedziałek, 1 lipca 2024

Specjalista w Pierwszym Dziale Wymiany Informacji Podatkowych w Wydziale Biuro Wymiany Informacji Podatkowych

Nr 12065 Specjalista w Pierwszym Dziale Wymiany Informacji Podatkowych w Wydziale Biuro Wymiany Informacji Podatkowych


14.06.2017 14:50

Źródło: Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu

Status: Trwa

Typ pracy: Służba cywilna

Informacje szczegółowe

Numer: 12065
Tytuł: Nr 12065 Specjalista w Pierwszym Dziale Wymiany Informacji Podatkowych w Wydziale Biuro Wymiany Informacji Podatkowych
Data publikacji: 14.06.2017 14:50
Termin składania ofert: 21.06.2017 20:39

Opis

Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu
Dyrektor Izby Administracji  Skarbowej poszukuje kandydatów na stanowisko:

Specjalista w Pierwszym Dziale Wymiany Informacji Podatkowych
w Wydziale Biuro Wymiany Informacji Podatkowych


Liczba lub wymiar etatu: 1
Rodzaj umowy: umowa o pracę na czas określony celem zastępstwa nieobecnego pracownika

Miejsce wykonywania pracy: Konin, ul. Poznańska 46

Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca biurowa wykonywana w siedzibie urzędu.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne
-bariery architektoniczne;
-toaleta dla niepełnosprawnych.

Zakres zadań:
-Wymiana informacji podatkowych i finansowych (tłumaczenie spraw) realizowana w celu monitorowania i weryfikowania obowiązków podatkowych podatników, gromadzenia informacji i materiałów (dowodów) do wykorzystania przez administrację podatkową, zapobiegania unikaniu opodatkowania oraz zapobiegania oszustwom w handlu wewnątrzwspólnotowym. Prowadzenie sprawozdawczości i statystyk. Asertywne i oparte o umiejętności argumentowania rozstrzyganie kwestii spornych w celu poprawy efektywności pracy.
-Obsługa prawno-proceduralna w zakresie współpracy administracyjnej i wymiany informacji podatkowych i finansowych w celu opracowywania i zgłaszania propozycji rozwiązań problemów występujących w związku z wymianą informacji podatkowych i finansowych oraz zapewnienia sprawnej i efektywnej wymiany informacji.
-Bieżąca współpraca z krajową oraz zagranicznymi administracjami podatkowymi oraz organizacjami międzynarodowymi w celu realizacji wymiany informacji podatkowych i finansowych. Prowadzenie szkoleń oraz instruktaży z zakresu wymiany informacji podatkowych i finansowych dla pracowników administracji podatkowej. Współpraca z osobami kontaktowymi z IS, UKS i US w ramach roboczych kontaktów w związku z realizowanymi wnioskami. Organizacja i udział w spotkaniach międzynarodowych.
-Inicjowanie i projektowanie rozwiązań organizacyjnych w celu usprawnienia współpracy z zagranicznymi administracjami podatkowymi w dziedzinie wymiany informacji podatkowych i finansowych, w większości w krótkookresowej perspektywie czasu.
-Analiza wykorzystywanych procedur pod kątem ich funkcjonalności oraz zgłaszanie uwag mających na celu ich poprawienie i usprawnienie.
-Prowadzenie sprawozdawczości i statystyk w celu sporządzania informacji dla innych instytucji.

Wymagania niezbędne:
-    wykształcenie: średnie
-    bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
-    znajomość prawa podatkowego i systemu podatkowego oraz zasad funkcjonowania polskiej administracji podatkowej;
-    znajomość międzynarodowego prawa podatkowego i zasad międzynarodowej współpracy w sprawach podatkowych;
-    umiejętność posługiwania się komputerem (środowisko Windows: Word, Power Point oraz Excel) oraz korzystania z internetu;
-    umiejętność pracy w zespole;
-    umiejętność pracy pod presją czasu;
-    umiejętność podejmowania decyzji;
-    umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych i spiętrzenia zadań;
-    umiejętność jasnego i zrozumiałego przekazywania informacji;
-    umiejętność dobrej organizacji pracy;
-    umiejętności analityczne;
-    gotowość do stałego podnoszenia kwalifikacji;
-    komunikatywność;
-    dokładność;
-    dyspozycyjność;
-    samodzielność i kreatywność;
-    umiejętność argumentowania;
-    asertywność oraz umiejętność przekonywania,

Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie: wyższe;
- doświadczenie zawodowe: 1 rok pracy w administracji publicznej;
- znajomość drugiego języka obcego (niemiecki lub francuski);
- znajomość międzynarodowego prawa podatkowego, systemu podatkowego oraz zasad funkcjonowania polskiej administracji podatkowej.

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
-    życiorys/CV i list motywacyjny;
-    kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
-    oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa;
-    oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,
-    oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;
-    oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
-   kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy,
-   w przypadku posiadania, kopia dokumentu potwierdzającego  znajomość języka obcego.

Terminy i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy złożyć do: 21 czerwca 2017r.

Miejsce składania dokumentów:
Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu
Biuro Wymiany Informacji Podatkowych
ul. Poznańska 46
62-510 Konin
z dopiskiem: Oferta BWIA1
    
Inne informacje:
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etyczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6 %.
O zachowaniu terminu decyduje data stempla pocztowego lub data wynikająca z datownika urzędu.
Oferty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Życiorys, list motywacyjny oraz wszystkie oświadczenia powinny zawierać oryginalny podpis kandydata.
Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie postępowania rekrutacyjnego.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.

Kalendarium

 
Logotyp 1Logotyp 2BIPSERMO
 
facebook
studia podyplomowe
Bezpieczeństwo i systemy ochrony Bezpieczeństwo wewnętrzneBudownictwoDietetyka EnergetykaFilologiaFilologia II stopieńFinanse i rachunkowośćFizjoterapia InformatykaInżynieria środowiskaJęzyki Obce w Mediach i Biznesie KosmetologiaMechanika i budowa maszyn LogistykaPedagogikaPielęgniarstwo Praca socjalnaWychowanie fizyczne ZarządzanieZarządzanie i inżynieria produkcjiZdrowie publiczne
kierunki